Sunday, December 19

Alhamdulillah...tu la kalimah pertama aku sebut ble tgok result....mcm xcye da gak tp syukur sbb lpas trget :-)
aku ingat lagi b4 final...mmg ramai trkejut ble lec gtau pihak universiti kne buat soklan subjektif a.k.a esei
mak oiiiii!!!ak nk jawab ape ni??? tu la yg duk dalam kepala aku
dhla esei last aku jwab mse STPM,ni otak dh berkarat nk mengarang semula...nama je amik pendidikan bahasa melayu., tp ble sebut esei serabut dh otak aku n kwan- kawan aku ni
yg pling best aku dh pikir nk "menggoreng"...ye la ble esei ni snang nk goreng...mrkah dpt xdpt blakang kira
tp bangga ble kertas aku penuh ngan tulisan hehehehe
yg sdih tu, da ke aku siap leh menangis sbb da 1 paper aku mmg blur.....mmg konpem2 la result truk
tp....alhamdulillah sume tu meleset,,, sumenya baik2 je gred aku 
mula terpikir "ADAKAH SOALAN ESEI MEMBANTU???"
menyesal lagi adalah bile tgok markah aku sipi2 je nk dpt gred yg lagi baik tp nk wat mcm mane menyesal kemudian pun dah xberguna.........
apa- apa pun aku sngat bersyukur...insyaAllah sem2 yang berbaki ni aku nk buat yg terbaik..3 sem yg ada ni aku nk buat yg terbaik..mudah- mudahan...amin..:-)


0 comments:

Post a Comment