Monday, December 13

bila dh xda apa nk fkir............

bosan je xthu nk wat apa, mula la otak gler2 aku datang memikirkan sesuatu yang xptut dipikirkan....
ingt kata- kata pensyarah fav aku..."knapa pkir menda yg xsepatutnya fikir".............
ada btul gak, knapa la duk serabutkan kepala, cuba wat biasa- biasa je, idup ikut aturan yang telah ditetapkan
tp tu la................boleh ke? hari2 biarkan otak kosong??rasenya bgi aku xboleh kot.................
tp sjak akhir- akhir ni aku slalu duk pikir menda yg sama..............mgkin aku dh makin dewasa, mula mencari arah idup yg selesa....jgn ingt fikir kawen ye!!!hehhehe
aku mula fikirkan khidupan aku nati slpas hbis blaja...dpt ke aku mengajar?menjdi guru yg berdedikasi?mcm ne idup sndiri nati? kna jge rumah bkn rumahtangga  lg :-p sndiri nati ?
so...rasenya, dri skang dh kna mula persiapkn diri agar sume nye sempurna n aku turt mngharapkan sesuatu yg aku impikan tu (xleh share kt sini)hehhehe mnjdi knyataan,,amin

0 comments:

Post a Comment