Monday, April 16

Dunia Baru

Holaaaa.....dah lama benar aku rasa tak update blog ni....memang agak lama juga la 
Mungkin sibuk yang dibuat-buat kot....sekarang kesibukan aku tak bemula lagi....jadi sempat la kalau aku nak mencoret sikit kat sini...
Hari ni, aku teruja pulak nak update blog kan...biasa la, update dari Bandaraya Bersejarah...MELAKA!!!! :-)
Ok...esok bermula lah rutin aku..bangun pagi, bersiap-siap bukan untuk ke kuliah lagi...tapi untuk ke sekolah...
CIKGU PRAKTIKAL!! status yang agak menggerunkan aku dan rakan-rakan 
Petang ni dah mula berfikir-fikir nak pakai baju apa esok?? Hari pertama kena kelihatan menarik kan...agak gedik je ayat ni hehehe
Apa-apa pun, buat masa ni...blog ni pasti berkisarkan kisah hidup aku sebagai guru praktikal :-))

:: Berdebar menanti hari esok :: 

0 comments:

Post a Comment