Monday, April 30

cikgu garang dapat upah :-))

Pejam celik dan celik lagi rupa-rupanya dah minggu ketiga aku menjadi guru pelatih di SMKBK...walaupun baru tiga minggu aku rasa dah banyak pengalaman yang dapat dikutip....paling banyak aku rasa bagaimana menghadapi budak-budak yang tengah membesar ni...kalau terlebih melayan, memang tak belajar la mereka ni, tapi kalau terlebih garang dia akan anti kita pulak...tapi terpaksa jugak jadi garang......macam tak percaya pun ada aku berubah menjadi garang...baru tiga minggu aku dah suruh budak berdiri...aduiiii,,,,terpaksa la kalau aku mengajar dia boleh bermain kacau kawan-kawan yang nak belajar...cikgu denda bersebab wahai pelajar!!

sayang pulak nak makan...




Tapi dalam aku garang ni...ada jugak yang baik hati bagi aku coklat....terima kasih ye, cikgu tak ada gaji nak belanja kamu :-))

0 comments:

Post a Comment