Sunday, May 6

Oh Duyong!!

Sudah empat minggu aku menjadi warga bandaraya Melaka ni...dulu masa duduk kat UPM, aku ingat lagi, aku lah yang cakap kat Melaka nak berjimat, nak berjimat....tapi bila di Melaka, mana semua azam aku ni!!!
Adakah di Melaka ni semua barang murah-murah atau aku ni memang jenis kaki shopping?? hehehe
Kalau hari biasa, memang rutin aku pagi g sekolah, lepas balik lepak je kat rumah...tapi kalau hujung minggu...........niat dari nak cari makan...tapi alih-alih aku "ngulor" ke lain....tempat biasa aku& the geng pergi mestila Duyong.....alasan nak photostat murah tapi takda la semurah SS...huahuahua
Malangnya....minggu ni, aku terbelanja lebih pulak kat Duyong tu....ni jualan habis stok punya pasal la...huhuhu
ter"grab" la juga 1 barang...buat koleksi lagi...abisla aku bila balik Terengganu nanti :-p
Plan seterusnya di Duyong!!!:-D

:: kalau dah kaki shopping,, kaki la jugak, tak ada tangan2 dah !!!

0 comments:

Post a Comment