Wednesday, August 17

Oh Fesyen!!!

Entry aku kali ini mungkin akan menyentuh sensitiviti kaum wanita...tapi ini hanya sekadar sembang- sembang kosong..maap la kalau ada yang rasa kurang selesa bila baca ni...
Kebetulan isu ini kami berbual sewaktu menanti waktu berbuka puasa...kalau pada pandangan mata aku sebagai perempuan, aku rasa cantik dan anggun dah..aku pun sebenarnya ada keinginan untuk menjadi seperti mereka tapi apakan daya aku tidak sesuai untuk sebegitu....hehehe,
Ye la sekarang ni dah jadi fesyen dalam kalangan wanita & remaja, aku pun mesti teringin jugak kan sebab aku pun remaja hehehe...


Ini lah isu yang hamba bincangkan....fesyen terkini. Sebenarnya dah banyak kali aku dengar desas - desus lelaki kurang suka perempuan ke wanita ke pakai tudung macam ni...tapi tak sangka pula kebanyakan lelaki tak suka. Sebab mereka tak suka tu tak perlu kot untuk dibincangkan di sini. Ada la sebab- sebabnya mereka tak berkenan.Namun bukan semua kot yang tak suka, jangan salah paham pulak.


 Tapi apa yang tercatat ni bukan untuk aku kondem ke apa..sebab aku pun ada  pakai sebenarnya hehehe..

tudung ni mudah nak pakai sebenarnya kalau nak cepat ;-p

Ni pun cantik kalau orang pakai,,cuma aku tak pakai bukan sebab tak minat tapi "kureng sesuai" dengan muka aku hehehe




:: Tak salah nak berfesyen sebab kecantikan hak milik setiap wanita ::

0 comments:

Post a Comment