Thursday, August 11

HAMPIR SEMPURNA...

Dah agak lama rasanya tak mencoret entry baru buat blog aku yang tak seberapa nie...
tak ada apa sangat yang nak story sebenarnya...cuma nak kongsi cerita semasa cuti...musim- musim cuti ni aku yakin dan pasti la mesti ramai kawan- kawan seperjuangan aku yang sibuk menyiapkan tugasan untuk projek tahun akhir kita..tak terkecuali jugak dengan aku...dalam kesibukan kerja *cewahhh!!orang baru ada kerjaya sampingan katakan*..aku kena mencuri waktu kerja aku untuk menyiapkan tugasan aku walaupun terpaksa mencuri waktu kerja aku...bila selesai aku jalankan soal selidik tak bermakna selesai kerja aku...masih banyak yang menanti di sana nanti...cuma apa yang dapat aku katakan HAMPIR SEMPURNA la...tapi bila semak semula hasil soal selidik, hati aku mula berdebar melihat respon pelajar...macam susah je nanti aku nak analisis...satu lagi dugaan yang menanti !!!



                             * kehidupan sebagai pelajar semakin ke penghujung*

0 comments:

Post a Comment