Tuesday, January 24

Bila Rindu??

Sedar tak sedar dah nak masuk dua minggu aku bercuti, namun apa yang aku cari tidak ku temui
mungkin kali ni, tiada kebetulan kot...aku tak dapat apa yang aku inginkan
bilakah akan tercapai??
hanya DIA yang tahu....:-)

Sebut pasal rindu, aku akan rindukan banyak perkara
Aku rindukan hidup kat kolej, rindukan kuliah, rindukan bilik di Canselor, dan rindukan semua
tapi apa yang kita dapat buat bila rindu??
 ~ini perkara yang aku buatlah ;-p
 1. Pertama-tamanya; berdoa pada Allah agar dia pun ingat kita :-)
 2. Sebut perkara yang kita rindu,,contoh ; bila rindu seseorang...sebut nama dia, tengok gambar dia hahahha
 3. Mesej atau telefon la orang tu hehehe
 4. Ada juga yang cakap tengokla bintang di langit tapi kalo hujan macam mana tu??hehehe
 5. Ni jika bila dah tak boleh wat apa-apa...buat tak tahu je la kan huhuhu

:: semoga apa yang kita rindu, akan turut merindui kita :-) ::

4 comments:

ANA D said...

miss u 2..:)

anakanda tercinta said...

time ksih
rindu kamu & geng8 juga :-)

WaRKaH CiNTa said...

Derita seorang perindu.. Huhu ^__^

anakanda tercinta said...

warkah Cinta : gler x merindu hehehe

Post a Comment