Wednesday, January 11

Final Exam

Dah lama tak jenguk blog aku ni...bukan sebab sibuk study ye!!! hehehe
tapi sebab my dell aku tak berapa sihat...ni baru my dell bernafas semula....harap-harap lepas ni my dell tak sakit lagi..bila dia sakit, dengan aku jugak yang sakit..;-((
malam ni, aku terlebih rajin agaknya sebab tetiba rasa bosan dah nak study...
esok ada lagi 1 paper yang terakhir untuk sem ni...2.00pm-4.00 pm..habis je paper terakhir maka berakhirlah semester 7....
rupa-rupanya dah nak habis belajar dah ...uwaaaaaaaaaa!!!!!dah nak habis belajar huhuhu
lepas ni aku dah dapat agak plak apa yang soalan akan ditanya!! klise kan hehehe
Sem ni hanya 4 paper je yang ada...tapi semua aku tak bersemangat je nak jawab..
Bersemangat la wahai hati!!! sok paper terakhir dah !!! :-))

0 comments:

Post a Comment