Tuesday, January 3

Selamat Datang 2012

Selamat datang 2012.. walaupun agak terlambat nak ucapkan dalam blog ni, tapi bagi aku sekarang masih terasa bahang tahun baru itu
Yela..bila dah tahun baru, umur pun mesti baru jugak kan :-))
Sedikit teruja la bila melihat angka umur makin meningkat...tapi ada jugak yang tak bestnya...ku kira macam makin tua la plak :-((
Bila bercakap mengenai tahun baru, aku yakin semua orang akan ada azam baru
tapi aku sendiri macam pelik, sebab aku tak pernah nak maktubkan azam aku...kalau orang lain mesti dah ada list azam baru kan....
bagi aku, apa yang aku lalui setiap hari adalah suatu azam....biarlah apa orang nak cakap...hidup tak ada azam ke, tak ada tujuan ke...
yang pasti, aku tahu apa yang aku inginkan..baru la tak ada istilah azam tercapai ke tak kan?? :-)
tapi tak adalah sampai aku nak cakap sesiapa yang ada azam tu tak bagus...masing-masing berbeza corak hidupnya....
Tapi harapan tahun baru tu tetap ada, aku harap dapat menamatkan pelajaran aku dengan cemerlang,
aku jugak berharap akan ada sinar kebahagiaan pada tahun 2012 ni...:-))


:: setiap apa yang berlaku sudah tertulis dan hanya DIA yang mengetahui, kita hanya mampu merancang ::

1 comments:

aqma_aquarius88 said...

btl. sy ada azam tapi azam sy xde la sebesar azam orang lain.. hik2

Post a Comment