Friday, December 16

Lega Dalam Gelisah

Tepat je jam 12.45p.m bersamaan 17hb 12 2011...perkataan yang aku boleh cakap ..LEGAAA!!
pada waktu aku menaip ni pun, mungkin ada lagi rakan-rakan seperjuangan aku yang tengah bertarung empat mata dengan penilai Projek Ilmiah Tahun Akhir..namun aku yakin semua rakan aku dapat melaksanakan dengan jaya...berbalik pada entry aku kali ini...
sebetulnya memang aku lega tapi yang menjadi gelisah adalah markah yang akan diperolehi...
aku betul-betul dalam gelisah...
Perasaan berdebar untuk pembentangan tak usah nak cakap la...
sampaikan aku rasa nak cucuk pendrive pun tak masuk  tadi..
bahasa yang mulanya aku kawal terlepas jugak dialek hahahhaha....buat muka selamba je la ye dok??:-))
Penilai aku boleh dikatakan baik dan O.K.!!! cuma markah 30% di tangannya...
besar nilainya tu..
70% lagi ditangan penyelia aku....
bolehkan aku mencapai target???
aduyaiiii...risau ni,,,

::sambil layan lagu band KC...pusing...pusing..pusing..dengar dari dalam bilik je pun :-))

0 comments:

Post a Comment