Thursday, December 1

Rindu untuk menulis

Alahaiiii ayu...waktu-waktu macam ni la aku tetiba rasa rindu nak menconteng blog aku ni...waktu genting bagi mahasiswa ..apa lagi kalau bukan ESEIMEN.. :-(
tapi dalam kalut menyiapkan tugasan aku ni, aku sempat mencuri masa untuk melepaskan rindu pada blog ni...*mencuri masa tak berdosa kan* hehehe
biarla sedikit yang aku dapat coretkan, tapi yang pasti rinduku terubat :-)
sebenarnya aku sangat-sangat risau sekarang ni...bukan sebab eseimen sebab aku dah terbiasa siapkan last minute ni hehehe tapi ada yang lebih penting ku kira...laptop kesayangan aku ni...waktu-waktu macam ni dia nak merajuk..jangan lah wat aku risau wahai lappy ku :-(( 
~bertahanlah dell ku~


p/s :tapi kesihatan kakakku lebih merisaukan aku walaupun aku tak tunjukkan kepadanya,,semoga kakak ku cepat sembuh ..aminnn

2 comments:

aqma_aquarius88 said...

sape sakit u...

anakanda tercinta said...

k.tie aku,,nati ak story2 ke mu ye :-)
rndu nk dating ngan mu ni :-p huhuhu

Post a Comment