Thursday, December 29

wayang lagi...

Aku rasa kali ni balik kampung sangat best kot..
tak pernah sampai dua hari berturut-turut aku g menghadap wayang  kat mesra mall...
asik muka aku je kan yang masuk panggung tu...:-))
aku pun lagi la tak kisah malah teruja sebab tiket tersebut ditanggung beress!!!:-)
tapi yang tak menariknya, cerita yang kedua aku tengok tu agak boring....
aduyaiii, kesian kat pengarah tu, aku rasa cerita tu nampak glamour sebab ada pelakon Sam je kot...
dari sudut lain, ada mesej yang nak disampaikan tapi bagi aku amatla kebosanan duduk dalam panggung..
kadang-kadang aku sebagai penonton tak paham apa yang menjadi isu pada sesuatu cerita untuk membina skrip
hanya orang  seni je kot yang paham ..hihihi
tapi apa-apa pun, aku tetap sokong industri negara.. :-)

0 comments:

Post a Comment