Wednesday, December 14

Rindu untuk ketemu dengan mu :-)

Tajuk entry agak mengujakan hati aku....memang terasa rindu bangat mau ketemu dengan mu...:-)
khas untuk mu sahabat yang berada di Kemasik...ala-ala buat ucapan kat radio plak aku rasa hehehe
untuk Qema, bila dah baca jangan lupa komen ...ni aku buat khas untuk mu ni Qema hehehe
aku rindu nak g makan kat Kerteh, rindu nak dating kat Mesra Mall sambil cuci mata..dah lama mata aku tak orang-orang kuning ni hahahaha
aku tengah berusaha nak balik study week nanti..boleh la kita keluar dating hehehe
simpan banyak-banyak dana untuk aku ye orang yang dah kerja :-p

  ~dulu kala di Putrajaya~ 
`


~sweet tak kita ma ~ hahaha

*ma, sesuai dah jadi madu* hahahaha (saja aku bold ni) :-p


p/s : simpan banyak-banyak dana untuk belanja aku ye orang yang dah kerja :-p

3 comments:

aqma_aquarius88 said...

weh, malu aq.. hahaha.. yg madu 2 xley blah.

aqma_aquarius88 said...

tq u..

anakanda tercinta said...

hehehe...wlcme :-)
tu yg mahal ak nk tulis tu huahuahua

Post a Comment