Tuesday, December 27

Ombak Rindu vs Ombak Mengganas

Lega yang teramat apabila kaki aku mula melangkah di bumi Kemasek..memang lupa segala-galanya pasal exam ke edit tesis ke..memang aku dah tak ingat apa-apa
sampai je kat kampung, dah macam-macam program yang ada dalam kepala aku ni
tapi yang paling best bila aku diajak untuk tengok Ombak Rindu buat kali keduanya,,biarlah orang cakap apa pun...yang penting tiket ditanggung!!! hahahaha
dapat jugak la aku berangan kali ke berapa entah pun aku tak tahu bila tengok heronya hehehe

~biar ombak menghempas pantai, namun pantai setia menanti ~


Dalam aku g tengok Ombak Rindu, tak lupa jugak kampung halamanku dilanda ombak besar....
dalam hati aku walaupun dah biasa dengan kejadian macam ni, tapi takut tu tetap ada
memang nervous giler bila orang kampung cakap ...
lariiiii!!!!air naik :-(( **cuak kejap**
tapi alhamdulillah, Allah masih melindungi kami,,,itu cuma air pasang besar
tapi tahap air nak tu agak luar biasa juga la
sampaikan malam-malam dah macam pesta air orang kampung duk tengok ombak
mak aku juga yang cool...
"kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai"
erkkk!!aku sendiri pun dah macam nak pindah hehehe

                    ~hakisan ombak yang semakin teruk~

2 comments:

ANA D said...

jgn main air k..hehehe

anakanda tercinta said...

hehehe,,x main air pn
main ngan ombak rndu je pn :-p

Post a Comment